2 juli 2008




I natt jag drömde... och när jag vaknade vällde allt över mig igen. Vilka år vi haft, vilken vardag vi haft tillsammans, vilka minnen vi byggt upp under våra självklara dagar tillsammans. En tid som aldrig kommer åter. Dock en tid som alltid kommer vara minnesvärd, viktig för att jag delvis blivit den jag är tillsammans med er.

Minns ni alla våra dagar och våra kvällar? Våra miljontals koppar te och våra minst lika många samtalsämnen.

Plötsligt leter jag lägenhet i Gävle med lite mer iver än tidigare för en sista höst tillsammans i Gävle. En lyckligt lottad liten skit är jag- som fått träffa er så underbara flickor!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh Erika! Jag ryser när jag läser! Du är underbar! Alla är underbara! Längtar tills du kommer till Gävle igen! Puss puss älskade vän!

2008-07-02 @ 08:36:24
Postat av: Karolin

Ja, gud ja, vilka härliga år vi har haft här tillsammans! Te-bolagen borde sponsra oss, utan oss hade dom nog inte överlevt :)



Kom till Gävle i höst, snälla du :)



Puss kram!

2008-07-03 @ 09:45:48
URL: http://nilorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0