4 juli 2002- 26 oktober 2008

Sex och ett halvt år. Av så mycket skimmerstunder. Tillsammans med dig, på de sätt som bara vi kunde tillsammans. Varenda dag med dig, varje resa tillsammans, varje middag vi avnjutit, så romantiska och fina.

Alla dagar på stränder, alla konserter vi hoppat på tillsammans, alla filmer vi sett... all musik vi lyssnat på, allt vi skrattat åt tillsammans, allt galet vi gjort, allt vi delat med varandra. ALLT, ALLT, ALLT!  Hela mitt liv som stor är tillsammans med dig, och det är det finaste jag någonsin varit med om.

Tills vi gick vårt slut tillmötes. FAN FAN FAN vad jag vill ha dig! Förallitid! Men det vi haft, det kommer alltid att ha samma plats, den största platsen i mitt hjärta.



If it's a broken part, replace it
But, if it's a broken arm then brace it
If it's a broken heart then face it


Den enkla sanningen, så ont att inse, så svår att acceptera.


Kommentarer
Postat av: Karolin

...and hold your own, now your name and go your own way...and everything will be fine - everything.



Nu svämmar mina tårar över. Mina tårar är dina tårar.



Älskade älskade vän. Om, OM, jag kunde göra något för att få ditt hjärta helt igen, skulle jag göra det.



Det finns ingen gräns för hur många tårar du får gråta. Jag finns här hela hela tiden, när som helst, om du behöver mig. Oavsett när, var och hur. Oavsett.



Kärlek till dig min vän!





...calm down, deep breaths...

2008-10-28 @ 13:29:04
Postat av: Erika

Fina, fina vän! Jag är så tacksam, SÅ tacksam för att du finns där och att vi har varandra. Och min axel finns för dina tårar oxå.



Kärleken mellan oss vänner kommer aldrig dö, vi kommer alltid vara tillsammans.



All kärlek till dig!

2008-10-28 @ 13:50:52
Postat av: Caroline

kramar om

2008-10-28 @ 18:53:01
URL: http://lifeoflinen.blogspot.com
Postat av: Helena

Det gör så ont att se dig så ledsen, det känns så ofattbart!



Jag håller med dig o karolin, och det känns skönt, så skönt, att veta att vi har varandra, alltid, vad skulle kunna ändra på det???



din för alltid ;)



känn hur jag kramar dig!!!

2008-10-29 @ 10:02:48
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0