12 september 2008



. Jag njöt i 1 h och 50 min., jag rös genom hela filmen, jag skrattade högt, jag fällde tårar. Jag gick därifrån förtrollad och glad. Jag ska se den igen, jag ska se den en dag när min värld känns grå, för att jag vet att filmen kommer vända upp och ner på mig.

 Hela jag skrattar denna morgon, av att vakna pigg, av att gå morgonpromenad i en knäpptyst Boulongen på tidiga lördagsmorgonen och mest av allt är jag glad för att min stora kärlek snart kommer till mig! I två veckors tid har jag väntat och längtat. Vi tillsammans i mitt nya Gävle.
Denna morgon får grannarna vakna kl 08 till ABBAlåtar.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Ah, filmen är - ett lyckopiller!! Helt fantastik :) Kan inte leva utan soundtracket till den heller ;) Ha en fin helg!

2008-09-13 @ 09:16:18
Postat av: Karolin

Filmen var helt oslagbar! Är fortfarande helt imponerad av all musik som passade så bra till handligen.. Eller är det kanske tvärtom?

Tack för en trevlig kväll hur som helst! Vi ses ikväll för ännu en!



Puss kram

2008-09-13 @ 09:50:52
URL: http://nilorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0