24 september 2008


                                                                                  Bali.

Just nu bryter jag från mitt skimmerstundstema, för detta är ingen skimmerstund. Egentligen fattar jag inte, vad jag är på väg att utsätta mig för. Efter tre år för långt ifrån varandra drar jag äckligt mycket längre bort ifrån dig.

Du får mig omedvetet att förstå lite bättre vad det innebär genom att själv vara borta, i EUROPA, i EN vecka. Det gör mig känslosam, det gör mig galen i dig, det får mig att tänka på dig konstant. Men ännu starkare än detta väger att  vill jag, jag vill, jag vill jag vill och jag ska, jag ska, JAG SKA TILL SYDOSTASIEN MED ANNIKA. Nu fattas bara en bokning och jag vill ingenting hellre. Jag vill boka nu! För när resan är bokad kommer jag få uppleva en skimmerstund som inte kommer ta slut fören i april.

 ...och jag vet hur starka vi är, du och jag tillsammans min Anders.



Kommentarer
Postat av: Helena

mmm det är BRA att få längta... men väldigt jobbigt också! :) kramkram

2008-09-25 @ 17:35:15
Postat av: Elin

Ja, herre min ge vad ni kommer sakna varandra men SHIT MY BRITH vad kul ni kommer få du och Pannika. Är riktigt glad för att ni gör detta - tror inte at ni kommer ångra det en sekund. Saknar dig älskade vän, puss

2008-09-25 @ 19:47:12
Postat av: joanna

Ni klarar allt. Jag tvekar inte en sekund.

2008-10-01 @ 11:06:20
Postat av: Frida

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-13 @ 20:28:50
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0