5 & 11 september 2008









Med slinghatten på huvudet och tre fantastiska vänner runt om mig log jag och kroppen hade fyllts av ett rus av lycka, av det okomplicerade helt underbara sätt vi umgås med varandra på. Det här är vad som gör mig lycklig. Att umgås med människor jag vet precis var jag har, där jag får vara precis som jag är, där man inte behöver anstränga sig för att uppnå något. Mina vänner,  det är i stunder som dessa, tillsammans med er, som man kan bjuda på att man ser ut att vara direkt tagen från en badstrand på 60-talet.



Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, världens bästa bild!! Du har så rätt Erika. Vardagslyx när den är som bäst är att får umgås med er! Hoppas bion är bra!

puss och kram

2008-09-12 @ 17:36:44
URL: http://annikabrunberg.blogg.se/
Postat av: Karolin

Hahaha, den här bilden borde man förstora upp och hänga på väggen! Då skulle varje dag vara fylld med skratt.



Gillar att det är höst och att det är te och myskvällar mer er som gäller!



Puss kram

2008-09-13 @ 09:49:09
URL: http://nilorak.blogg.se/
Postat av: Erika

hahahaha, jag tror inte jag skulle vilja ha den förstorad på väggen :)

2008-09-13 @ 10:01:56
Postat av: elin

haha, vilken rolig bild men oj vad jag saknar er i denna stund..

2008-09-17 @ 14:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0